Lite gi-tabeller

Jag äter fortfarande lågkalorimat, det är gott, man blir mätt och man mår bra!! =)
-
Idag har jag ätit såhär:
-
Frukost: Smoothie på frysta hallon, yoghurt, kaffe och massor av kanel! Plus ett ägg med citronmajonnäs.
Mellanmål: Tomat och kaffe med osötad soyamjölk
Lunch: Ett kycklinglår, haricot verts, crémè fraiche och blåmöggelost
Mellanmål: Ett ägg med citronmajonnäs
Middag: Tonfisksallad (bild i ett inlägg under)
Kvällssnack: En stor näve paranötter
-
Plus att jag dricker massor med vatten, kaffe och thé!
-
På ADI%-listan längst ner står det att jag ätit för lite zink, men tydligen ska bara ett par paranötter innehålla nog med zink för en hel dag så dte är nog inte helt korrekt.
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0