Biljettproblem...

Nån som missat att jag avgudar Hanson?!?



I juni så håller dem 5 stycken konserter i London.. LONDON!! En timmes flygning härifrån... Självklart bokade jag 2 biljetter så fort de släpptes och det tog inte många dagar förrns biljetterna landade i min postlåda. Jag har lyckats lura med mig 2 väninnor ner till London och allt har löst sig så bra, tills igår...

Igår gick jag in på min mail och hittar det här i min inkorg:
"Dear MISS MADELEINE VON WACHENFELDT

We're writing to you regarding your order for HANSON at
KCLSU, London on 08/06/2011.

Your tickets are invalid and will therefore not gain you entry to the show.
Please return your 2 ticket(s), along with a
copy of this E-mail to See Tickets, 4th Floor,
Norfolk House, Upper Parliament Street, Nottingham NG1 2AB.

We reccommend when returning your ticket/s that you do so via a secure
postal service.

We apologise for any inconvenience this may cause, if you have any queries
please contact us at http://www.seetickets.com/CustomerService


Kind regards
See Tickets Customer Services"

Jag tycker det luktar skumt! Det står ingenting om VARFÖR mina biljetter är ogiltiga, om jag ska få nya eller pengarna tillbaka. Jag har nyss skickat iväg ett mail till dem och frågat så vi får väl se om jag får nått svar eller om jag måste ringa till England imorgon. Så jävulskt irriterande detta är!!

Kommentarer
Postat av: Rickard Nyberg

Fy fan vad surt ! Hoppas det löser sig. Såg att du bokat genom Seetickets. Har själv lite lösa planer på london i sommar och hade tänkt boka ett par grejer genom dom men det kanske är bäst att försöka hitta något annat ställe då. Hoppas du får en BRA förklaring på varför det blev så.

2011-05-05 @ 22:37:57
URL: http://twitter.com/rickard_nyberg
Postat av: Jonna

Sorry att jag lägger mig i, hittade precis din blogg. Men jag tycker också det luktar ruttet. För som du sa, varför skulle just dina biljetter inte ge dig tillgång till konserten? Och om de är ogiltiga, varför ska du då sända tillbaka dem? Och varför ska du göra det och använda en säker metod? Nej, det är något riktigt skumt med det där.

Kontakta de där konserten ska vara istället och prata med dem. Inte de som skickade ut det där.

Mvh

Jonna

2011-05-20 @ 12:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0