Bling bling!!

Idag klockan 15:00 befann jag mig hos pinpoint piercing...
-
Jag hade fått för mig att jag ville göra en anchor. Sagt och gjort, nu sitter jag här med en sten på min handled... =)
Blin bling!
-
Det gick superfort, piercartjejen var otroligt duktig. Det går till som så att hon har ett verktyg som ser ut som en stor "blodprovs stick" som tar bort en liten cirkel av huden, där stack hon in anchoret med stenen på som hon innan hade skruvat dit. Det gjord einte alls ont, som att sticka sig på en nål. Just nu är det lite svullet och ömt men inte alls så jag lider av det. Plastplåstret som skyddar ska jag ta bort på lördag.
-

Kommentarer
Postat av: tant linda

Najs!

2011-05-24 @ 16:01:09
URL: http://svartviolett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0