Endorfiner är min drog

Ibland så känner jag precis när mina endorfinkickar slår till...

Idag tränade jag med Åse-Line, PT-pass nummer 6 och vi har avklarat hälften av dem. Egentligen vill jag aldrig att de ska ta slut men så kommer det att bli. I alla fall så körde hon helt slut på mig och de 10 minutrarna som jag gick i nedförsbacke för att ta mig till bussen efteråt höll på att ta knäcken på mig.

Det var 5 minuter tills min buss skulle komma och jag orkade inte ens sitta vanligt utan fick slänga upp benen på bänken för att avlasta dem. Huvudet lutade jag mot väggen och så satt jag tills bussen kom. Som tur var så var det nästan inga människor på bussen så jag fick sittplats.

Efter en par minuter på bussen, med Tyler Ward i hörlurarna, så kände jag hur lyckoruset kom. Jag kunde inte låta bli att sluta mina ögon, le och må fruktansvärt bra. Det är en helt underbar känsla som man får efter man tränat, jag älskar endorfiner!



Kommentarer
Postat av: carro

Faaan vad härligt!! Jag får de där kickarna då o då på gymmet, kan inte låta bli att le.. :)



Vill också ha PT, så man får ut max av varje muskel.

2012-04-04 @ 10:15:49
URL: http://myway.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0