Kvällsjobb

Idag började jag inte förrns klockan 13:00...

Jag jobbar i stort sett aldrig stängning, förutom lördagar och då är man 2.  Så noh känns det underligt de få gånger jag väl gör det. Även fast jag bara ver ensam den sista timmen så är det ovant. 

Innan jobbet så gick jag, mamma och Pennie på långpromenad på Bygdøy. I 80 minuter var vi ute och spatserade, riktigt skönt! Pennie fick springa lite löst också, hon skuttar och har sig då den lilla plutten. När vi var ca 5 minuter hemifrån ringde pappa. Då stog han på gårdsplanen och väntade på oss. han hade åkt klockan 3-4 imorse hemifrån Ljusdal. Knäppisen! I morgon åker han, mamma och Pennie hem med fullastad bil. Nu är dte inte mycket prylar kvar i mina skåp och vrår, det märks att flytten närmar sig...


Pennie och mamma på Bygdøy

På jobbet var det lugna gatan. Det märktes inte alls att det var fredag utan det var riktigt lugnt. jag jobbar i morgon också och hoppas det blir lite mer att göra. det är inte kul att jobba när det är så stilla som det varit idag. Jag jobbar 10-18 imorgon och efteråt ska jag på födelsedagsfest med maskeradtema till Lina (och André). Jag har kommit på vem jag ska klä ut mig till men tänker inte avslöja det än men det kommer bli bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0