Alla ♥ans Dag

Idag hade jag tänkt köpa hem choklad och mysa med mig själv...

Pernilla jobbar ikväll och planen var alltså en gottekväll med mig själv. När jag var på jobbet var jag inte ett dugg chokladsugen så jag ändrade mig. Jag ska inte ha nån sockerkväll, jag ska träna och äta nyttigt istället! 55 minuters spinning blev det! Jag gillar inte ledaren som är vikare på tisdagarna nu ut februari men vad sjutton. Det är väl bättre med ett halvbra Xyclingpass än inget... =)

Generellt har alla hjärtans dag aldrig varit något annat än ångestframkallande för mig. Jag har haft pojkvän 2 av 26 år. Första gången var jag 17 och han jobbade utomlands den veckan. Han bad en väninna köpa rosor och en nallebjörn åt mig. Jag gillade inte den här tjejen och det hela slutade med att jag hivade allt i soptunnan och blev väldigt besviken. Arg var jag också. Andra gången var helt okej, han var romantisk och riktigt mysig. Men jag har aldrig upplevt nån riktigt bra valentins dag.

Jag tycker däremot inte att det gör nånting att par är gulliga mot varandra och självklart ska man äta god mat, köpa presenter, rosor och käka choklad om man vill det. Jag kan tycka det är jobbigt om det blir för mycket "gulligull" på facebook och bloggar men sånt får man överleva en dag som denna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0