Cigars in the summertime

Jag vaknar till min favoritlåt varje morgon...

Det har jag skrivit om förr, men det är så genialt så jag måste bara skriva lite mer om det. =)

De flesta dagar trycker jag bara på snooze och somnar om, låten hinner knappt börja. Andra dagar lyssnar jag lite innan jag stänger av. Sen finns det de dagarna när jag verkligen blir lycklig av att höra den, idag var en sån dag. Penny and me börjar spelas klockan 06:10 och jag får ett leende på läpparna och det gör nästan lite ont i hjärtat för jag tycker att Taylors röst är så vacker. Första rysningen kommer så fort han börjar sjunga, "Mmmhumhum", sen nästa vid "I can feel you read my mind". Innan refrängen börjar har jag slagit av alarmet, som blir avbrutet kort därefter, och slagit igång låten på spotify eller musikbiblioteket istället. Jag vill juh höra hela!! På repeat!! Hur många gånger som helst!! ;)


I ♥ U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0