Fredag alltså

Jeg har ikke noen helgfølelse i det heeele tatt!! (Lite norsk där.. ;)

Det känns alltså inte alls som fredag idag. Kanske beror det på att jag var ledig i måndags och att jag ska jobba imorgon. Jag är ganska sliten idag, det var nämligen endel att göra på jobbet idag. Det är vinterferie, sportlov, i Oslo nästa vecka och många drar till hytta redan i helgen. På jobbschemat hade det blivit ett fel och jag jobbade själv till klockan 13. Som tur var så flöt det på bra ändå. Jag hade endera kö i kassan, kö vid espressomaskinen eller så kom det varor. Det var aldrig så att jag hade 2 köer eller både kunder och varuleveranser. Men det var inte en lugn stund! Så när Jacqueline kom klockan ett så sprang jag först ner 2 vändor på lagret med massvis av påskägg som vi fått. Stoooora kartonger men de väger juh ingenting. Tredje vändan tog jag efter lunchen som jag fick avbryta för att springa och köpa mjölk. Även posten och senterkontoret fick besök av mig, pengar ska sättas in och momsomsättningen ska registreras, helgens tilbud (erbjudanden) ska också läggas in av just mig... Ingen rast och ingen vila! 

Dagen spraaaaaang iväg! ;)



Jag råååååkade ramla in på Anton Sport idag igen och fick med mig en helt ny outfit hem. Den ska jag inviga imorgonbitti innan jobbet hade jag tänkt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0