Helgen

Full fart den här helgen!

På lördagen så åkte jag in till byen senare på dagen och mötte upp Kakan och co på Fridays. Där var även Emelie W, riktigt kul att träffa henne, det var längesedan sist. Jag hade redan ätit men en dricka slank ändå ner. När de hade ätit klart så bestämde vi oss för att ta oss en varsin drink. Även Pernilla som precis slutat jobba kom och joinade. Drinken var god och innan vi splittrades för att åka hem och göra oss iordning inför kvällen så tog vi oss en shoppingrunda. Alla gick vi hem med några påsar i handen, det är alltid trevligt.

Trots att jag hade lite lust att festa tidigare på dagen så vart jag i riktigt partymood på kvällen. Jag och Pernilla hade på oss våra nya kläder, drack Captain Morgan och cola och dansade runt i lägenheten. 


Jag kände mig riktigt fin!

En aning sent satte vi oss på trikken upp mot Ryes där vi skulle möta upp Kakan och co hemma hos Emelie. Kakan var inte färdig när vi kom dit och det var lite skönt, inte bara vi som inte hade stressat... 


Kakan och en lite full Madde... ;)

Efter en ganska snabb förfest splittrades vi då det var dags att gå ut. Jag och Pernilla hamnade på La Belle, där har jag aldrig varit förr och jag har då inte missat nått heller. Det var ett 25årigt fjortisställe om man säger så. Men vi hade skoj ändå! =)

På söndagen vaknade vi rätt tidigt och det var suuuperfint väder. Jag bakade scones till frukost och sedan stack vi  iväg till Holmenkollen. Pernilla hade inte varit där och det kan man inte missa. 


Pernilla och Shira!



Moi!

Sen åkte vi vidare till Skistugan på Tryvann där vi fikade med varm choklad och muffins ute i solen. Så otroligt underbart!!


Go'fika!

På kvällen blev det myskväll med film och onyttigheter i soffan. Vi såg en film som heter Like Crazy, den var godkänd. Vi behövde nån som man bara kunde glida med i och inte behövde tänka eller engagera sig i efter en lång dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0