Laaaax

Jag älskar fisk, jag skulle kunna äta det varje dag!

Nu har jag precis ätit upp min middag som bestog av stekt lax, sparris, tomat och en sås av lättkvarg, lök, surimi sticks och Knorrs franska dressingkrydda. Mmmmmm!!! =)


Laaaaaaaaaaaaaax! =)

Det bästa med att äta fisk är att jag mår så bra av det. Synd att fisken man får i skolan är så dålig, jag tror det är därför så många inte tycker om det. Skaldjur hör också till det bästa jag vet. En god räksallad med ägg är en av mina favoritluncher. 

Träningen idag var väl sådär. Sprang lite intervaller, körde lite styrka på överkroppen och avslutade med 10 minuter på crosstrainern. Magen fick sig en rejäl omgång så antagligen har jag lite träningsvärk där imorgon. Jag gjorde också nått idag på gymmet som jag tänkt göra i flera år. När man anmäler sig på Elixia så får man 2 PT-timmar på köpet, dessa har jag fortfarande inte använt mig av. Idag sa jag ifrån att jag ville använda dem och nu väntar jag på att en personlig tränare ska ringa mig så vi kan boka tid! Spännande!! =)  


Bild från elixia.no

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0