Omelett

Idag hände det inte mycket på jobbet...

Inga varuleveringar och inte så mycket kunder heller. Tråkigt, särskilt efter kl 13 då vi var 3 stycken på jobb. Jag passade på att springa ner på lagret och hämta upp lite påsar och grejer. Posten och senterkontoret hann jag också med så dagen har inte varit helt oeffektiv.. ;)

Ikväll blir det boxning tillsammans med Lina. Jag har världens träningsvärk i rumpa och ben så jag hoppas att det inte är så mycket benövningar ikväll. Ska försöka att komma ihåg att tejpa mina piercingar ordentligt idag. Förra gången åkte de av under passet vilket gör att jag inte vågar ta i ordentligt. Jag är livrädd att fastna och rycka ur dem. Ajaj... =//

Laddar ordentligt inför passet med omelett!


Omelett med bacon, ost och purjolök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0