Zumba

Nu är det väldigt mycket träningsprat här men jag är inne i en sån period för att beskriva det milt...

Ikväll drog Lina iväg mig till Colosseum på ett Zumbapass. Ny ledare som ingen av oss testat förr, det är alltid spännande.  Hon var råduktig på att dansa, passet var lite svårt men det var kul. Jag tog en 20 minuters promenad hem i kylan efteråt och nu ligger jag i soffan och har kollat klart på Biggest loser. Åsså har jag druckit te såklart! ;)

När jag gick genom Frognerparken fick jag en sån där härlig lyckokänsla och kände mig väldigt närvarande just där och då. Knäppte några, ganska dåliga, bilder eftersom jag kände att jag ville "keep the moment".


Frognerparken!


Nästan ensam var jag...

Man ser faktiskt Holmenkollen därifrån, den är minipytteliten på bilden, men den ÄR där! ;)


Holmenkollen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0