Gröna skoskydd

Idag när jag anlände till Elixia på Carl Berner möttes jag av gröna skoskydd...


Gröna, som elixia!

Det  här är juh så galet smart. Elixias färg är juh grönt, inte bara deras logga utan det mesta där är just grönt. Gröna fondväggar, gröna handdukar, gröna sopkorgar så varför inte gröna skopåsar?! Genialt!!

Idag blev det boxing tillsammans med Lina. För att ta mig till det träningscentret så måste jag åka buss till andra sidan stan. Det ska ta 26 minuter enligt trafikanten, men runt klockan 18-18:30 när många ska hem från jobb så tar det alltid längre tid. Det som är bra är att jag kliver på relativt tidigt på bussresan så när de stora folkmassorna ska kliva på runt nationalteatret, jernbanetorget och brugata har jag redan sittplats. 

Träningen idag gick jättebra, vi körde till och med lite extra mage och rygg. Imorgon kommer jag ha träningsvärk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0