Kycklingsoppa och ingen träning

Torsdag är väl en sån onödig, mitt i veckan dag?!

Jag startade dagen med att gå till jobbet, 35 minuter tar det och är en riktigt skön promenad. Öppnade som vanligt halv 10 och klockan 11 kom Jacqueline. Hon är det nyaste tillskottet på Smageriet och den första svensk jag anställt. Så det var Swedish power fram till klockan 13 då norska Hannah också kom. Förutom att vi fick en stor kaffeleverans idag så har det varit suuuuperlugnt. Jag gick hem klockan 16, en timme tidigare. Med betoning på gick för jag promenerade faktiskt hem också. Duktiga jag! ;)

Svängde in på Norges största icabutik (med vinmonopol, det ni!) och fick tag i kycklingfilé på tilbud. Gick hem och lagade mig kycklingsoppa. Guuud så underskattad mat!!

Kycklinsoppa och sparris

Planen var att jag och Pernilla skulle träna pilates ikväll men efter gårdagens löpning och styrketräning så kände vi oss inte särskillt peppad för det. Med dagens sammanlagt 70 minuters promenerande känns det helt okej att spendera kvällen på Kent (soffan). 

Jag hann med att införskaffa mig en ny scarf idag med, en hallonröd. Riktigt fin tycker jag själv. Att jag ser ut som jag inte sovit på flera dagar tycker jag att ni kan ignorera.. ;) 


Den är "knalligare" i färgen i verkligheten

Om ungefär en halvtimme börjar biggest loser, jag älskar verkligen det programmet! Tror jag ska vardagslyxa till det med en kopp te eller två medans jag ser på hur de jobbar på att gå ner i vikt.. =)

Kommentarer
Postat av: spiderchick

599 norska kronor!! herreminge... Näe då ska jag inte klaga ;-)

2012-01-19 @ 21:44:30
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0