Thank God It's Friday

It's friday, friday!!

Idag har det varit lite mer att göra på jobbet, tack för det! Dagarna går så segt när det händer lite men dagen idag rullade på i någorlunda bra fart. Fredagar brukar det alltid trappas upp med kunder som ska fixa det sista inför helgen. Sen är det såklart fler som handlar choklad inför helgen än inför en vardag. Så är det bara!

När jag jobbat klart tog jag min träningsbag och rörde mig mot elixia. 40 minuter på löpbandet blev det idag, varav 30 var löpning. Det gick ganska segt idag, benen var tunga, men det känns ändå alltid bra när man är klar. Drog på mig ett par mysbyxor och hoppade in i en överfull buss hem. Stackars de som stog närmast mig... ;) Nejdå, så svettig var jag inte. 

När jag kom hem var jag hungrig som en varg, så jag slängde snabbt ihop en omelett som alltid mättar min mage. Pernilla var hemma före mig för en gångs skull. Hon hade fått gå lite tidigare för att åka hem och byta om och hoppa på nästa pass. Någon som var sjuk och Pernilla ställde upp. Att hon sen hade fått vänta på kollektivtrafiken i 40 minuter för att det var nån som hade blivit påkörd av en trikk lite längre bort var väl inte så himlarns välplanerat. 

Ikväll så har vi lønepils med jobbet. Vi ska träffas på TGI fridays och dricka öl/vin/vad man vill och umgås. Sist vi hade det var det riktigt, riktigt trevligt. Hoppas ikväll blir lika lyckad men det är svårt att misslyckas med alla goa tjejer jag jobbar med. =) Jag jobbar såklart imorgon så jag ska försöka att ta det lite lugnt. 


Tummen upp för lønepils med Smageriet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0