Det börjar ta sig

Nu börjar det kännas som att nån bor i den här lägenheten!

Idag har jag gått igenom, sorterat och ordnat nästan hela dagen. Alla kläder ligger nu i byrån, är upphängda eller sorterade i förvaringsboxar inne i klädkammaren. Städsakerna har fått sina backar och utrymmen att förvaras i. Alla toalettgrejer är inne på just toan även om det krävs ännu mera sortering och städning därinne. Sakerna som ska ut i förrådet står ute i hallen, grejerna som ska upp på mina hyllor inne i sovalkoven ligger bredvid sängen och endast ett fåtal småsaker är placerade inne på soffbordet eftersom jag inte funnit en plats åt dem än. 

Jag har även hunnit med en sväng ut till Birsta där jag köpte en superskön och snygg bäddsoffa på mio samt var in på IKEA och Clas Ohlson för att supplera med fler förvaringsbackar, lite småplock och gardiner. Jag hittade ett par skira, vita gardiner i spets som passade perfekt. Nu är vardagsrumsfönstret fint inrett med dem, blommor, mina silverhjärtan från Oslo, lampor och ljus. Myyysigt! =)




Kommentarer
Postat av: mamma


Det blev ett mysigt fönster,romantiskt och skirt med spetsgardinen!

Svar: Ja, det blev väldigt fint, nu längtar jag tills på onsdag!! <3
Madde

2012-07-16 @ 07:41:20
Postat av: Lina

Hihi snygga gardiner! Sånna har vi me i vårt vardagsrum;p

Svar: Bra smak vi har!! ;)
Madde

2012-07-16 @ 09:28:09
URL: http://lijna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0