Min älskade sovalkov

Igår kom äntligen hyllorna upp på väggen i min sovalkov.

Jag fick besök av mamma, pappa och Pennie som har hjälpt mig att köra hem min soffa, handla tunga hyllor på IKEA och byggt ihop samt borrat upp saker och ting. Sovalkoven börjar nu bli klar, det fattas endel prylar på hyllorna, några ljusstakar ska hängas upp och en volangsängkappa är beställd. Jag trivs ypperliggt inne i min lilla myskvadrat och vaknar med ett leende varje morgon. Mysfaktorn är verkligen hög och här kommer en bildbomb på den! =)












Kommentarer
Postat av: Lina

SNYGGT! Du får det hur mysigt som helst i din lägenhet ju :)

Svar: Ja, det blir mysigt! =)
Madde

2012-07-22 @ 08:31:21
URL: http://mybutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0