Frukostmackor

Solsken idag igen!!

Det var så skönt att gå runt Kyrksjön idag, vindstilla och soligt. En timme kändes som max 20 minuter, det kanske blir en till runda lite senare om vädret håller i sig.

Jag gjorde det snabba mandelbrödet till frukost idag igen men med några justeringar. Jag tog en tesked olivolja (med basilikasmak) och en skvätt vatten i stället för smöret plus att jag strödde över lite linfrön. Det blev lite torrare utan smöret men inget som gjorde något då jag hade bredbar leverpastej och philadelphia på. Väldigt mättande och supergott, det här brödet kommer jag göra ofta! =)


Väldigt, väldigt gott!


Idag micrade jag brödet på en assiett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0