Gävle

Idag tog jag och mamma tåget till Gävle...

Mor/dotterdag med shopping och god mat på schemat. Vi kom fram strax före klockan 10 och startade med att shoppa en varsin bikini, likadan faktiskt... ;) Mamma och jag gillar ofta lika kläder och trots att det skiljer 39 år mellan oss så kan vi nästan alltid ha varandras kläder. Lite komiskt också att vi har samma storlek på bikinin... 


Bikini från butiken Strumpan

Sen så rullade shoppandet på riktigt bra. Jag hittade 2 klänningar, ett linne, en trekvarts tröja, 2 BH:ar och lite till. Det är så himla kul att handla när man står i provrummet och inser att man faktiskt gått ner en storlek och alla kläder man tagit in är för stora!! Sen när man gått och hämtat en storlek mindre och fått på sig plagget så sitter det superbra. Riktigt skön känsla, speciellt inför sommaren!

Jag har svårt att se på mig själv om det händer något på min kropp, kläder är det bästa måttet. Där märker jag på en gång om jag gått upp eller ner. 


Klänningar från Gina Tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0