Hotellfrukost

Det är verkligen livsfarligt att äta hotellfrukost.

Yoghurt, fil, olika brödsorter, frukt, ägg tillagade på olika vis, bacon, flertal pålägg, juicer, drickyoghurt, croissanter m.m. m.m. m.m.! 

Jag höll mig på avstånd från sötsakerna men kunde inte låta bli att äta bröd. Jag tog även med mig 3 ägg upp på rummet som ska användas som nödproviant. Det är aldrig fel att ha ett ägg i väskan utifall att hungern eller småsuget smyger sig på. Naturligt inpackat är det också, det håller sig faktiskt fräscht i väskan längre än man tror. 


Bröd, pålägg, keso, äggröra, stekt tomat, bönor och bacon


Naturell yoghurt med müsli, torkade bananer, linfrön och aprikoser

Jag hämtade faktiskt en liten tallrik till med mat idag. På den låg det grape, apelsin och vattenmelon, alltså ett minifruktfat till dessert plus ett glas med körsbärsdrickyoghurt och kaffe såklart. Yumyum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0