Kärlek

Att så mycket kärlek ryms i denna lilla kropp...

Man får gosas och mysa hur mycket som helst med lilla Pennie. Att hon även älskar att bli borstad är uppenbart då hon hoppar upp på bordet så fort man tar fram hennes filt och borstar.

Idag gick jag till affären för att köpa grädde, jag var borta i ca 10 mminuter. När jag kommer tillbaka så möts jag av en hoppande och skuttande Pennie som skäller sitt gälla skall vilket betyder att hon är glad. Hon studsar som en liten boll och ger sig inte förrns man satt sig ner eller plockat upp henne. Hon blir så glad så hon inte vet vart hon ska ta vägen. Gofisen!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hon är "pärlan" i vår familj..så älskad av oss att det gör ont! Tänk så många pussar hon delar ut till sin familj på en dag det lilla hjärtat..eller som jag brukar kalla henne"lilltussan"....

2012-06-24 @ 07:15:03
Postat av: Tommy

Så fin!

Svar: Ja, hon är vacker!
Madde

2012-06-24 @ 13:46:52
URL: http://tommytott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0