Lägenhet

Idag har jag suttit och sökt efter lite lägenheter i Sundsvall.

Jag hittade en som verkar helt perfekt, 200 meter från skolan, inglasad balkong, rymlig, fräsch och bra. Jag har självklart mailat på den, nu håller vi bara tummarna för att jag får den! Weeee!! =)

Jag har också varit iväg med en hel drös med kartonger till en loppis. Här ska krängas prylar! Jag hade ju lägenhet i Ljusdal innan jag flyttade till Oslo, så när jag flyttade tillbaka till Sverige nu så hade jag nästan 2 lägenheter att gå igenom. Det var massor med prylar och mycket jag inte behövde/inte ville ha.





Kommentarer
Postat av: Sara

Hej :)

Här kommer jag med hundra frågor igen ;)

Vad för loppis? Jag vill också sälja!
Vad använder du för proteinpulver? Måste införskaffa mig nytt men det måste smaka gott :)
Var köper man mandelmjöl?

Slut på frågor för denna gång! :)

Svar: Fyr lös, som man säger i Norge! ;)
Jag lämnar in mina loppisgrejer hos Riokompaniet, det ligger vid bibloteket, samma gata som Hartmans. Där lämnar man in sina saker, sen så får man ett nummer och 2 gånger om år sätts det in pengar för de saker de sålt åt en. De tar 50% men jag tycker det är värt det.

Jag köper mitt proteinpulver hos bodystore.com, här är länken till just det jag använde igår: http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/whey-protein-professional

Mandelmjöl finns på coop, säkert på ica också. =)
Madde

2012-06-25 @ 22:45:06
URL: http://saramariatherese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0