Midsommarfrukost

Glad midsommar allihopa!!

Jag sitter ute på mammas och pappas altan och har precis ätit upp dagens frukost. Jag tycker att det är ett måste att äta jordgubbar som första mål på midsommar. 

Ta ett par skedar med kesella, pudra på kanel och lasta på ett jordgubbsberg som toppas med linfrön. Till det ett glas citronvatten, ett ägg och en stor kopp te.



Sen kan kanske någon snäll medmänniska förklara för mig hur jag går till väga när jag vill ha en centrerad bildtext till mina bilder. Jag vill alltså ha texten vänsterställd och bilderna och bildtexten centrerad. Med nya blogg.se får jag inte till den där bildtexten. Väldigt, väldigt irriterande....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0