Skitväder...

Det är kallt, det blåser och regnar.

Tidigare idag så flög det till och med lite snö... Jag vill ha solsken, jag vill vara ute och gå i kortbyxor och linne, jag vill ligga i solstolen och läsa böcker, jag vill ha sommar, NU! Jag blir så less.

Nu har jag precis powernappat i cirka en timme, jag blir verkligen trött av det här vädret. När jag och mamma var och handlade tidigare idag så kunde jag inte låta bli att köpa med mig en påse naturgodis hem. Det är faktiskt lördag idag. ;)



Jag tycker synd om alla stackare som ska ha sin skolbal här i Ljusdal idag. Min kompis lillasyster Angelica är en av dem. Jag såg bilder på henne på facebook nyss och hon är i alla fall riktigt vacker. Tur att balen hålls innomhus! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0