Sortera bilder

Idag har jag gått igenomo min dator och sorterat en massa bilder.

Jag är till och från väldigt duktig på att knäppa mycket bilder som jag sedan sparar på min dator. Något jag däremot är dålig på är att gå igenom vilka som ska sparas och vilka som ska kastas. Att lägga in dem i mappar och sortera dem så att jag lätt kan hitta dem är jag ännu uslare på. Oftast heter mina mappar Ny mapp, Ny mapp (2), Ny mapp (3) osv. 

Idag har jag suttit och fixat och donat så nu har jag bilderna inlagda i år och datumsordning. Så mycket mer överskådligt och städat. 

Pennie har stundtals hållt mig sällskap, mysgurkan ska ligga så nära som möjligt. Hon vill hellst ha kroppskontakt så att hon märker om jag reser mig upp. Att ha halva huvudet på datorunderlaget är tydligen skönt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0