Grillparty

Igår var jag bjuden på grillning hemma hos Kattis och Henke.

Runt 6-tiden tog jag med mig en vinflaska, bit lax och drog ut till Myra. När jag kom fram stog hon och höll på att laga en stor potatisgratäng. Sen flög kvällen iväg, fler och fler människor droppade in. När alla kommit så sattes två grillar igång, trots regnet så blev det mat. Jag var en av grillmästarna och jag alldeles blöt i håret och på ryggen efteråt, men det gjorde inget.


Redo

Vi var ett tiotal personer som var där, och trots att alla åt sig proppmätta så var det massor med mat kvar. Kattis och Henke har nog matlådor för en par dagar.

Till slut så var klockan halv 2 på natten och det var bara jag och Karin kvar. Eftersom vi var ute i bushen så sov vi över.


Jag lånade Kattis snygga brillz... ;)


People


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0