Lååång helg

Detta har minst sagt varit en intensiv vecka och helg!

På onsdagkväll tränade jag mit andra pass med min PT och det var riktigt bra även denna gång. jag ska skriva ett inlägg om bara det så småningom...

På torsdagkväll var det kundafton på CC Vest och jag jobbade kvällspasset. Klev på klockan 14 och slutade 22. Riktigt konstigt och ovant att jobba så sent. Centret stänger egentligen 20 men hade alltså två timmars öppet för inbjudna kunder. Vi på Smageriet hade provsmakning på både lakris och choklad och det var uppskattat.
Eftersom jag började så sent så tränade jag innan jobb, gick på ett LesMills Sh'bam pass. Som Zumba fast annat upplägg, inte lika mycket lation utan mer dance, hiphop osv. Passade mig som älskar att dansa väldigt bra. 15 minuters mage/rygg-styrka avslutade jag min träning med.



Tidigt på fredagmorgon tog jag min väska och flög till Stockholm. Väl framme låste jag in den på T-centralen och begav mig ut i Stockholm för att shoppa loss. Mötte upp Sara och lunchade med henne sen åkte vi hem till henne. Där bytte vi om och drack lite vin innan vi begav oss in mot stan igen. Vi skulle juh på konsert!!


Tyler Wards kamera

Konserten var SKITBRA!! Helt underbart bra live var han, såklart. Sara knäppte massa bilder med sin mobil, tyvärr blev den stulen dagen efter så de bilderna kommer aldrig tillbaka. Fan!

Efter koserten åt vi middag, sen gick vi och satte oss på ett uteställe. klcokan 1 så höll vi på att somna båda två så vi åkte hem och la oss. 

Upp på lördagen för att klockan 12 möta upp Saras kompis Caroline och min kusin Cecilia. Vi lunchade sen fortsatte jag och Cissi på stan med mer shopping och fika. 

På lördagkväll lagade vi god mat och planen var att vi skulle möta upp Cissis bror magnus ute men det slutade med att vi stannade hemma istället. Vi och hennes pojkvän satt uppe till klockan 3 och pratade. Så himla trevligt var det!

På söndagen tog vi oss en promenad ute i det vackra vårvädret och sedan styrde jag min kosa vidare mot Uppsala, hem till Kakan!


Kakan tog bild på henne och min klyfta...

Kakans kompis Emma kom över och vi drack drinkar, lyssnade på musik och gick så småningom ut.


P-R-T-Y!!

Vi hamnade på nån intern fest för uteklubbarna i Uppsala och på nått vänster slutade det med gratis champagne i mängder. 

Idag var det bara att masa sig upp, jag tror Kakan hade det värre än mig, och sätta igång igen. Jag släpade den överfyllda väskan till stationen och tog mig till Arlanda. Hittade till treminal 2 och kom på planet hem till Oslo. 

Ikväll har jag spenderat nån timma hos Lina och André där jag fick lite kvalitetstid med dem. Jag och Lina skulle egentligen boxats ikväll emn jag hade aldrig orkat det.

Nu ska jag sova, jag kommer somna ovaggad kan jag lova!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0