Monday

Veckan har startat!!

Visst är det skönt med helg men jag gillar faktiskt rutiner och måndagar är absolut inte mina värsta dagar. Måndagsrutinen för mig är jobb 9:30-17:00 (som vanligt) och boxing 19:15 på Carl Berner tillsammans med Lina. Idag klämde jag även in en 35 minuters promenad hem. Jag såg min buss åka iväg precis när jag gick ut genom CC Vests dörrar och då tänkte jag att jag lika gärna kunde gå. Jag skulle ändå bara "tjäna" 5-10 minuter om jag väntade på nästa. 

På träningen idag gick det riktigt bra. Hårdaste boxingpasset jag varit på sedan starten, om det berodde på bättre teknik från min sida eller bättre upplägg från Pål (ledaren) det vette sjutton. Jag matade på som bara den, det är så kul att få utlopp på de där jäkla kuddarna! Sen har jag och Lina så kul ihop också!! "I take the big pute" (pute = kudde på norsk)... 

Nu sitter jag nyduschad och trött i min säng, ska läsa lite bloggar och få ännu mer träningsinspiration från andra duktiga själar innan jag ska krama kudden. Träningsbloggar är underbara inspirationskällor, både när man är taggad och när man behöver bli.

Jag försökte ta någon bra naturlig bild på mig, men jag ser juh tröttare än tröttast ut och lite uppsvälld efter den varma duschen (ja, jag skyller på duschen ;)...


Trött?


Ska det vara så svårt?


Det får duga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0