Morgonmöte

Här sitter jag och dricker mitt kaffe!

Idag är det morgenmøte på CC Vest vilket betyder att jag börjar halv 9 istället för halv 10. En gång i månaden har centret det. På tisdagar jobbar Kirsti hemma vilket betyder att våran parkering är ledig och jag kan ta bilen. Det är så skönt att slippa åka buss eller trikk, speciellt idag när jag ska dit en timme tidigare än vanligt. 


Greengatekopp såklart!


Briller!


Idag tänker jag inte träna, en promenad kanske jag får till men inget mer krävande än så. Imorgon ska jag ha mitt andra PT-pass och då vill jag vara fräsch i kroppen. Eftersom jag inte ska svettas på gymmet så tog jag glasögon idag. Vilodag även för ögonen alltså! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0