Tåssingarna

Träningsvärken håller i sig...

Det är framsida lår som är mest utsatta. För att lindra lite så var jag på long and lean idag. Lämpligt nog så var det väldigt varmt i rummet där vi stretchade och töjde, det tyckte mina muslker om. För första gången så lyckades jag sitta med benen utsträckta och ta tag i mina tår, det gjorde inte ens speciellt ont. VICTORY!! Jag ska gå på long and lean varenda vecka tills jag flyttar hem, lätt!!


Bild från google

Annars så har det varit fullt ös på jobbet idag. Vi har fått varulevering efter varulevering den här veckan känns det som. På tisdagen kom det 20 kartonger med Greengate, och här snackar vi stora kartonger, 3 höga pallar sammanlagt. Samma dag fick vi också en pall från Homekit. Igår kom det påskvaror från Excellent taste, massor med ätbara godsaker! Sen 3 kartonger från sagaform, de var inte så stora då... Idag fick vi kaffeleverans, den är alltid 2 pallar, en pall från La Praline och 2 större katonger från nån ny leverantör med choklad, marispan och konfekt. Plus att imorgon kommer det antagligen en till stor leverans med påskvaror... PUST!! 

Jag har det inte tråkigt på jobbet kan jag berätta! ;)

Kommentarer
Postat av: KATTA

Åh! Jag måste också börja stretcha.. Varför kan jag inte bara göra det?? Haha..

Ha en härlig helg du med :)

2012-03-03 @ 13:02:33
URL: http://kattasmara.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0