Söndagsmys

Vi har inte haft internet på flera dagar!!

Tänk vad beroende man (läs jag) är av det. Nu har jag juh facebook i mobilen så jag övelever men ändå. Jag känner mig instängd och utsatt när jag inte kan gå in och kolla när trikken går eller vart en adress ligger osv. Knäppt! Man överlever juh ändå...

Idag har i alla fall varit en riktigt mysig söndag. Sov länge och när jag klev upp var vädret sådär, mulet och ganska tråkigt. jag och Pernilla bestämde att vi ändå skulle ta en söndagsbrunch ute på stan men att den fick vänta några timmar tills magarna kurrade rejält. Klockan 14 satt vi på Åpent Bakeri, solen strålade och vi hade fått in våra kylling sandwichar.


Mumma!!

Väldigt gott och otroligt mättande! Vi fortsatte med en promenix ner på Karl Johan och vidare ner till Aker Brygge. Där tog vi oss en varsin kaffe, eller snarare dessert... Pillan drack en mint mocca och jag en soyamocca på vit choklad. Jamjam! 


Mera mumms!

Det var sån vårkänsla i Oslo idag. Sånn här dagar önskar jag mig många av de kommande veckorna.


Vårblommor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0