Drinkar och mat

Det är mycket mat just nu men så är det bara... 

Idag har jag, Pillan och Shira spenderat hela dagen i soffan. Det blev några glas alkohol igår och vi är lite sega idag. Det känns knäppt att det är fredag i morgon när det verkligen känns som söndag idag.

I morgon ska vi en tur till Ljusdal för att fixa till frillorna hos bästa Kattis. 


En av gårdagens drinkar

Till mellanmål blev det keso blandat med kesam vanilje och mer vaniljpulver. Det toppades med en halv banan, ett halvt granatäpple, pumpakärnor och kokoschips. Jag är nu inne på min sista vanilj kesam, när jag ska till Oslo om en månad ska jag köpa hem massor. Den är helt klart den bästa kvargen jag smakat!


Mellis

Till middag kom Pernilla på att vi kunde göra hamburgare och så blev det. Jag lagade dubbel sats av mandelbrödet i morse och då blev det en bättre storlek på det. Vi använde 2 skivor av det som hamburgerbröd och hade på dijonsenap, sallad, tomat, ost, aioli och så stekte vi squash, champinjoner och lök. Superdupergott!!


Riktigt god hamburgare


Middag à la brudarna W

Kommentarer
Postat av: Sara

Tar du beställning på kvargen ? ;)

2012-05-17 @ 21:03:22
URL: http://saramariatherese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0