En sån där "fin" dag

Inte bara vädret var fint idag...

Vissa dagar känner man sig lite extra fräsch. Idag efter morgonpromenaden så tog jag en lång dusch, tvättade håret, rakade benen och peelade kroppen. Sen smörjde jag in mig med shea bodybutter, luktar himmelskt! 
När det var dags för sminkningen så räckte det med lite grund och maskara för jag kände mig så fin ändå. Love these days! =)





Jag och Pernilla cyklade ner på  stan och tog oss en varsin kaffe på en uteservering. Aaaah, sommarkänslor! Där satt vi en stund och njöt i solen och kikade på folk. Efter en stund bikade vi vidare till Clas Ohlson där jag hittade en jättebra picknickfilt och Pernilla shoppade morsdagspresent, en ny ringklocka till sin cykel och en cykelkorg så att Shira kan följa med på nästa cykelutflykt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0