Färgglad mat

Nog var min matdag bättre idag än igår, i alla fall själva måltiderna...

Jag har haft en sån där riktigt kass kväll. Bara ett par timmar efter middagen blev jag vrålsugen på ALLT! Choklad, nötter och kolhydrater. Jag försökte lura suget med en proteinbar och en näve nötter, yeah right!? När jag får sånt här akut sug då är det bara att kapitulera och ge kroppen vad den vill ha. Så jag hittade en bit äppelkaka, lite blåbärskaka och choklad... Skit också! I morgon blir det dubbla kromtabletter, mer proteiner och mer fett för att se till att detta sug inte återkommer.


Tonfisksallad till lunch


Kesella/Keso med blåbär och hallon till mellis


Grillad kyckling och sallad till middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0