Fina mamma

Ikväll är mamma borta på Odd Fellow med Rebeckorna...

Det betyder att jag och Pennie får spendera kvällen ensamma, pappa är också borta, nämligen på golfresa. Pennsan ligger ute på altenen och myser och jag sitter och kikar på Let's Dance. För en stund sedan så började hon skälla och jag gick ut för att se vad det var hon såg. Bakom min bil såg jag nått brunt försvinna, en katt? Eller.... Kan det ha varit... Framtultandes kom en liten igelkott!! Åh!! Kan det vara Petronella som var här förra året som kommit tillbaka tro.

Innan jag skjutsade mamma och hennes väninna Gunilla så lockade jag håret på henne. Hon blev så fin! ♥


Framifrån


Bakifrån

Kommentarer
Postat av: mamma



Fick mycketberöm av Rebeckorna för den fina frisyren..du skulle kunna bli hårfrissa också..jag blev sååå glad när jag hörde att Pennie och du sett en igelkott...tänk om det är Petronella som kommit tillbaka weeee...

2012-05-04 @ 09:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0