Gourmettallrik

Vad ska jag äta till lunch idag då?

Jag öppnar kylskåpet, ser en avocado, 2 skivor halloumi, resterna från såsen igår, bresaola mm. En gourmettallrik såklart, med massor av goda saker! =)

En halv avocado, kalkonröra, nån skiva bresaola, stekt squash, champinjoner och halloumi ger ett energiintag på 520 kcal, 52g fett, 26g protein och 6g kolhydrater. Det är såsen (crème fraîche och majonnäs) som gör att kalorierna blir ganska många, men jag bryr mig som sagt bara om kolhydraterna.. =) 


Verkligen jättegott!

Kommentarer
Postat av: fanny

FRÅGA!



Hej inspirerade blogg, men jag har en(okej flera) fråga! vad är din syn på kost tillskott, protein och liknande, vad äter du och vad tycker du det är bra att börja med?

Jag tränar ganska mycket, fotboll 4ggr i veckan+2löppass och styrka och massor med promenader på de men är lite tveksam till att våga pröva men vill ändå börja få se lite extremare resultat av träningen.

2012-05-31 @ 22:24:41
Postat av: Madde

Fanny! Jag har skickat ett mail till dig där jag svarat på dina frågor! =)

2012-06-01 @ 00:05:26
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0