Lördag

Nu är vi tillbaka i soffläge!

Jag och Pernilla har varit och kikat på hockey och käkat tacobuffé med ett gäng ikväll. Riktigt trevligt och välbehövligt att komma ut en sväng idag.

Igår blev det fest. Vi startade hemma hos Mumin där det slank i en hel del vin och vi kacklade som bara den. Sen gick vi ut och när klockan var 3 så fortsatte vi till en efterfest. Generellt är jag ingen efterfestmänniska, men igår var jag konstigt nog inte trött. Det borde jag verkligen ha varit efter att bara ha sovit 4-5 timmar natten innan. Det hela slutade med att vi tog taxi hem klockan 6 på morgonen. 

Tröttheten gjorde sig påmind och jag somnade så fort huvudet mötte kudden. Sen sov jag som en stock i 8 timmar. Det betyder att jag vaknade halv 3. Helt stört!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0