Elvisp

Jag har äntligen köpt ny elvisp!!

När jag bodde i Oslo hade jag 2 stycken och jag vette sjutton hur det gick till men båda gick sönder samtidigt ungefär en-två månader innan jag skulle flytta hem till Sverige. 

Här i lägenheten i Sundsvall har jag alltså inte haft nån elvisp och ganska ofta har det irriterat mig eftersom jag använder den regelbundet. Jag och Krister var ute och letade efter en för ungefär en månad sedan men då hittade jag ingen som dög åt mig. Jag vill nämligen ha en ballongvisp med och det har inte så många modeller.

Igår så följde jag med en klasskamrat, Sandra, till Birsta. Hon skulle lämna tillbaka en klocka och vi passade på att strosa runt lite. Då hittar jag helt oväntat min drömelvisp, 200 kr billigare än vad jag sett tidigare. Det var bara att slå till! Så jag har blivit med elvisp igen och nu är jag supersugen på att göra ALLT som måste vispas, fluffiga bananpannkakor, ugns proteinpannkakor, kesella/äggvitefluff, oopsies mm mm!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0