Träning och lunch

Dagens träning och lunch är avklarad!

Jag startade dagen med en promenad runt kyrksjön. Jag och en av tjejerna som jag coachar tog varvet på 40 minuter vilket betyder att vi gick i bra tempo. 

Klockan 11 mötte jag sedan upp Kattis på gymmet och vi körde varsitt pass. Jag fokuserade på lite ben, bröst och rygg samt liiiite mage på slutet. Kattis körde ett helkroppsprogram som jag gjort åt henne, hon är duktig, envis och motiverad. Det gillas!! =)

Efter träningen ska man ÄTA, jag intar alltid en proteindryck och gärna nått mer (som t.ex. en frukt) direkt efter träningspasset. Det optimerar både träningen och återhämtningen. 
Jag åkte sedan hem till mamma och hittade lite rester. Kycklingfilé med aprikos och vitlöksfyllning, potatis- och fänkålsgratäng med mycket vitlök samt sallad stod och väntade på mig i kylskåpet. Jag anser det vara en GI-rätt eftersom att potatisen hunnit kallna (då sjunker GI-värdet på just potatis). Eftersom jag inte äter en strikt GI-kost och har tränat så är kolhydrater med lågt GI godkänt i min kosthållning. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0