Vad har jag?

Igår blev jag och Krister oväntat barnlediga hela helgen. 
 
Eftersom att Krister inte ska jobba något i helgen så bestämde vi oss för att ta tillfället i akt och åka till min lägenhet i Sundsvall. Sagt och gjort, igårkväll kom vi fram och nu sitter jag här i min fina gråa soffa och bloggar medan mannen i mitt liv ligger och sover. Det är inte många dagar han får sova ut så jag har inga planer på att väcka honom. 
 
För lite mer än en timme sedan blev jag hungrig. Eftersom vi åkte sent igår så handlade vi inget men tog med en burk kvarg, en påse frysta hallon och 2 ägg. I mitt kylskåp här i Sundsvall fans ett gäng med celsius, 4 cider, en burk med strimlad surkål och diverse såser och tillbehör som till exempel soja, senap, majonnäs och jalapenos. 
 
Det är sånna här dagar jag är så tacksam för att jag äter gröt! För mitt skafferi är fullproppat med godsaker som havregryn, nötter, frön och andra tokigheter. 
 
Idag blandade jag ner lite hemmagjort cashewsmör i min gröt och toppade den med kvarg, hallon och hackade pistage- och paranötter. Jamjamjam!! Och mätt det blev jag! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0