Hallelujah

Fick ett ryck och lust att skriva här...

Bloggen prioriteras inte när man har hittat den stora kärleken i sitt liv och fått världens underbaraste bonusbarn på köpet.. ;) Men idag så är kärleken på jobbet och barnet på förskolan. Det betyder att jag är ensam hemma i huset denna sista sommarlovsvecka. Det känns lite konstigt efter 7 veckor tillsammans men även vardagen måste få återkomma. =)

Idag startade jag dagen med 30 minuter intervaller, morgonintervaller har jag döpt dem till. De går ut på att jag går på verserna och springer på refrängerna till musiken jag lyssnar på. Till skjutbanan och tillbaka är det lite mer än 4 km vilket passar mig alldeles ypperligt på morgonen. Idag var det dimmigt deluxe ute och det tog emot att kliva ut genom ytterdörren, men när det väl är gjort är det bara skönt! 


Frukosten idag blev gröt med hallon (direkt från buskarna), keso, gojibär, linfrön, kokos, kanel och mjölk. Efter att ha käkat fiberhavregryn hela sommaren köpte jag senast jag var och handlade "vanliga" havregryn. Dels för att jag tröttnat lite på fibergröten men också på grund av att vi inte har någon diskmaskin i nya huset än och fibergröten har en förmåga att sätta sig fast ordentligt i tallriken. 

 
Egentligen har jag endel att göra idag, bland annat göra färdigt MRL-passet som jag ska köra söndagar på Gärdeåsskolan nu i höst, ringa ett par viktiga samtal och förbereda inför skolstarten. Vi får väl se hur effektiv jag är idag... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0