Svensk sommar! ♥

Mmmmm semester! =)

Igår var finaste dagen på hela sommaren (än så länge i alla fall). Supervarmt, soligt och underbart. Dagen började med att jag och pappa bakade en jordgubbsgräddtårta eftersom vi skulle upp till min morfar som fyllde 85 år.


Tårtan blev en hit!! =)

Uppe hos moffen vart det en riktig släktträff. Jag, mamma och pappa hade med oss mina syskonbarn Moa och Jon och uppe i Ramsjö träffade vi även morbror Lennart, kusin Nette, kusinbarn Yasmine, farbror Tage, kusin Cissi, kusin Thomas och hans Janina och hennes 8 månaders gravidmage. Cutest ever!! =)

Moa hittade mormors gammelcykel från 50-talet och vart överlycklig. Just nu håller pappa på å byter däck på den och så småningom ska den även målas. Jag föreslog rosa med prickar, vi får se vad sötungen själv vill ha. =)


En jättefin gammal Crescent!

Igårkväll kom Lisa hit och vi hade en jättetrvlig kväll med cider och skitsnack. Vi gick sedan ner på järnvägs och dansade lite men det var så varmt så vi gav upp ganska snabbt. Vi gick istället hem till Lisa och satt ute på varandan och myste. Om det var möjligt att utrota myggen så hade kvällen varit perfekt! ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu är myggspiraler införskaffade så välkommen åter. ;)

2010-07-04 @ 15:59:26
Postat av: C1

Inga mygg, inget norrland ;)



Ha en fortsatt fin ferie :)

2010-07-04 @ 16:31:20
Postat av: Madde

Lisa: Perfekt!!! =D

C1: Sant, antar jag.. Haha! =)

2010-07-04 @ 17:15:04
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0