Whoop whoop

Dålig uppdatering här...

Just nu är blogglusten dålig, jag tycker inte att jag har så mycket att skriva om och låter hellre bli i stället för att låta er läsa massa ointressant nonsens. Här kommer i alla fall en liten update!

I lördags så skulle Pernilla på arbetsintervju borta i Östersund så jag och Moberg följde med på en liten roadtrip över dagen. Det blev lite springa i affärer, kika på loppisar och en fika på stan sedan kände vi oss nöjda. Shira var såklart också med och sista sträckan dit fick hon sitta en sväng i mitt knä, lyckan var gjord!


Igår var vi på småhundsträff här i Sundsvall. Shira fick springa runt och leka med ett tiotal andra små voffsingar. Hon fick två friare och den ena var så ihärdig att vi tillslut inte kunde ha dem lösa samtidigt. Populär liten tjej vill jag lova... ;)

På kvällen kikade vi på EM-finalen mellan Italien och Spanien. Rena utklassningen, 0-4, stackars Italien, men grattis till Spanien.


Idag har jag varit en sväng till Hudik på en rutinkoll på sjukhuset. Jag passade också på att ta en promenad, gå på stan och äta lunch där. En riktigt mysig dag med bara mig själv som sällskap, ibland behöver man sånna dagar med. Det blev kycklingsallad med fetaost och vitlöksdressing till lunch, riktigt gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0