Lite fakta...

1. Vad är klockan? 10.41

2. Ditt namn som det står på födelseattesten: Åsa Maria Madeleine Dahlberg (bytte till von Wachenfeldt när jag gick i 8an) 

3. Smeknamn: Madde, Maddie

4. Piercings:  8 hål i öronen plus naveln 

5. Ögonfärg: blåaktiga!

6. Födelseplats: Hudiksvalls BB

7. Favoritmat: Allt!! Äter det mesta jag! =)

8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper?  Bara prästens bil på konfrimationslägret.. =) 

9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja..

10. Varit med i en bilolycka? Nej... inte än i alla fall... *peppar peppar...*

11. Krutonger eller baconbitar? Både och såklart! =) 

12. Favoritdag på veckan: Lördag! och onsdagar (för då är jag alltid ledig =) 

13. Favoritrestaurang: La Bodega i Magaluf och GKs i Ljusdal!! *mumma*

14. Favoritblomma: Kärleksört och rosor! Gärna tillsammans.. ;)

15. Favoritsport att titta på: Drill? *haha*

16. Favoritdrink: Oj, många! Orgasm, razz, san fransisco, white russian m.fl!

17. Favorit glass: Hägendaz nutz and cream (heter den så tro) Underbart god i alla fall!! =)

18. Disney eller Warner Bros: Disney!!

19. Favoritsnabbmatsrestaurang: MAX rules!!

20. Vilken färg har din sovrumstapet? Fula rosa med en blombård längts upp just nu.. Ska tapetsera om, jag ska, jag ska!!


21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Klarade första!! *stolt*


22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på?  Just nu så kardemumma! Vill köpa en massa (tyvärr dyra) saker till mitt kök!


23. Vad gör du oftast när du är uttråkad: Spelar The Sims 2... Jag är beroende!!

24. När går du och lägger dig? Vääldigt varierande! Mellan 11 och 3 brukar det vara!

25. TV-program: LOST och CSI!!

26. Senaste person du gick ut och åt middag med: Humn.. Jo, det var med mina drillflickor i gruppen D-Girls! Pizza!!!!

27. Ford eller Chevrolet? Chevrolet!

28. Vad lyssnar du på just nu? Jesse McCartney ("She's no you" just nu)

29. Vilken är din favoritfärg? Många!

30. Sjö, hav eller flod? Hav fast sjö är bra med..

31. Hur många tatueringar har du? Inga än.. Men jag vet vilken jag vill ha! Ska bara hitta den.. =//

32. Klockslaget när du blev färdig med detta? 10:49

33. Har du någon gång kört slut på bensinen? Ja, tyvärr.. =)

34. Katter eller hundar? Är allergisk mot båda så det blir lite svårt där... =// Men får väl säga hundar eftersom jag har en hund, Boppi, hemma hos mamms å papps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0