Cissi is gone..

Cissi 3


No more Ramsby in the Swedish Idol!



Ikväll så åkte Cissi ur Idol.. Det har väl varit väntat men dte känns lite sorgset tcyker jag.. Jag tycker att det har varit så mysigt att krypa upp i TV-soffan på fredagskvällarna och kollat hur hon har hållt sig kvar varje vecka.. Hon är juh så härlig den där bruden! Kollade på ett klipp på Idolsajten där hon visar sitt hotellrum! *haha* Hon är störtskön juh! Man skrattar alltid med henne!

Nåväl... annars så missade jag juh Idol idag, jag jobbade till 9 så jag hann bara se slutat och utröstningen..  Å jobba var det väl tur att jag gjorde för annars har jag inte gjort ett dugg idag.. Soit jättelänge, spelat sims, kollat på TV och ätit... Inte så mycket mer alls faktiskt.. eller jo! Jag drillade lite också!

Imorgon ska jag ev. åka til Hudik och shoppa lite kläder, eller så blir dte storstädning (behöves verkligen) eller både och! Sen på kvällen ska jag till mammsen och pappsen för pappa fyller år imorgon! Så då ska vi äta en god middag! =) Mumma!

Å nu ska jag väl ta å lägga mig?! Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0