Gårdagen!

Igår var en helt vanlig dag.. Jag klev upp klockan halv 8 för att skjutsa Mathias till Enskogen, gubben ska upp tilll Vemdalen och jobba! Trött som fasen var jag! Fick poppa hög musik så jag höll migvaken!

Sen så spelade jag Sims och vette fasen vad jag hade för mig!

Klockan 17:15 började drillen, först 1½ timme med Superstars I och direkt efter dem 1½ timme med Superstars II. Började få lite ont i huvudet under drillen men tänkte att jag kanske bara var trött!

Superstars II
(Superstars II Linnéa, Annie, Angelica, Ester, Jossa, Linda, Matilda,
Sanna L, Sanna H och Maja!!)

Men efetr drillen så hade jag spränghuvudvärk! Jag skjutsade hem Sanna H och sen åkte jag hem, tog en ipren och la mig i sängen! Det brukar alltid fungera när jag har huvudvärk.. Men inte då!! Det slutade med att jag la mig i duschen i typ en halvtimme! Då vart dte lite bättre! Så jag gick och la mig halv 9 igår!! Ävenom jag inte somnade på eg gån så är dtebhelt otroligt! Det var inte vad jag hade planerat! Jag skulle juh kolla på TV och äta fisk mm.. Men men...

Idag har jag i alla fall ingen huvuidvärk,inte än i alla fall! Börjar jobba om en halvtimme! Nu ska jag spela lite IDOLspel på blocket.se! Bräcka rekordet!! *hehehe*  =) =)


Kommentarer
Postat av: sofia

hehe. jag saknar drillen :'/

2006-11-23 @ 20:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0