Super Cissi!!

SuperCissi

Denna tjej har givit mig lite solsken i mitt mörker!
Fan vad duktig du är Cissi!!
Såhär såg mitt halleluljamoment ut ikväll:

19:57 (ungefär) slutade mitt Yoga pass, därifrån hoppade jag kvickt in i bilen och jag skulle inte påstå att det gick med laglig fart hem... Jag sprang in i min lägenhet och tog ett trestegshopp in till vardagsrummet och TV! Tröck på knappen och såg att klockan var 20:04, ingen hade sjungit än, (som tuuur var) Mogge och Sanna (programledarna) hade bara presenterat programmet och vilka som skulle sjunga! Jag tröck på REC och sprang in i köket och värmde en kopp med choklad, grävde fram ost, smör och limpa och sprang tillbaka till TVn.. Cissi sjöng först (TUR att jag han hem i tid) och herre gud vad hon var grym!! Och så snygg hon var då!!
Jag satt med hakan i bordet, gåshud på hela kroppen och rös efter ryggraden! När refrängen kom höll jag på att börja gråta! Jag har aldrig hört henne sjunga så bra nån gång! Fy fan vad hon rockade!!! Hon sjöng skiten ur alla andra!!
Tack Cissi! du har gjort min kväll till en riktigt bra kväll!!

Nu ska jag ringa och rösta några gånger till och om denna brud inte går vidare så ska jag sluta titta på IDOL!

Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0