Stadt i Hudik!

I lördags var jag i Hudik på stadt tillsammans med André, Helena, Tommy och Thomas. Thomas var stackarn som fick köra och vi andra började kvällen med lite förfest hemma hos André!

När vi kom fram till stadt så var Cissi där och skulle uppträda. Det tyckte jag var skitkul för jag missade juh henne på juldagen i Ljusdal!

Vi dansade, sjöng och hade det riktigt trevligt även om kvällen slutade med att jag var så trött så jag somnade utan att orka tvätta bort sminket. Jag är juh inte van att vara uppe så sent längre.. =)

Här kommer lite bilder från efterfesten.com

Tommy, Helena och André
Tommy, Helena och André i baren!

Tommy, Thomas och André
Tommy, Thomas och André softar. Jag och Helena är antagligen på dansgolvet och skakar våra rumpor!

Cissi röjer
Cissi röjer! Fyyy vad publiken var galen! Jag har sår på knän och smalben eftersom man vart inknuffadi scenkanten hela tiden! Men hon är juh så bra denna tjej!!



Sammanfattningsvis så var kvällen bra! Trevligt sällskap och bra danspartner (Helena)!! =) =) Åsså var dte bara en bonus att jag fick reda på hur mitt leg hade hamnat på Tranans dansgolv förut.. Utan att jag varit där... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0