Pust och suck och stön!

Det värsta på hela dagen är avklarad, morgonen!

Idag lyckades Nini få med sig båda pojkarna på en gång till skolan och barnehagen. Det uppskattar jag eftersom jag då slipper stressa som en idiot för att hinna med träningen. Igår vart det ingen träning eftersom Sara skulle sitta barnvakt och jag tänkte att min kropp skulle få ta det lugnt pga. brännskadan min. Men idag kör vi igång igen, kan inte Sara så köra jag utan henne. 9:45 är det Xycling som jag tror att det blir, ska höra med Sara vad hon säger. Jag gillar juh inte spinning men det här passet var ändå ganska okej och det är juh faktiskt väldigt bra träning!

Har kommit på att jag blir väldigt sötsugen om jag käkar bröd till frukost så jag försöker att undvika det nu. Igår vart det yoghurt med müsli och idag gröt istället för de jäkla bröskiven! Förstår inte att de kan äta så mycket bröd!! Det är brödskiv till frukost och lunch och sedan på kvällen kan de spise pasta lik förbannat! Gaaah! Bara kolhydrater!

Fick mess av Sara nu, det blir träning! Yes!! Så nu ska jag gå och göra mig iordning! Återkommer nå mer under dagen!

HA DE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0