Ryggsäcksproblem!!

Jag skulle ha lyssnat på mammsen ändå och tagit med mig en ryggsäck hit...

Jag har lite packningsproblem här... Har endel saker som ska med hem och jag vet inte riktigt hur jag ska frakta det. Min hanväska är visserligen stor men inte så stor. Sedan har jag bara stora (!) resväskor och datorryggsäcken. Datorn tänker jag lämna här eftersom det finns dator både hemma hos mammsen och pappsen och i min lägenhet, då känns det dumt att släpa på den otypliga datorväskan... Plus att jag ska ta med en vanlig ryggsäck hit när jag åker tillbaka å då blir det superkrångligt om jag ska ha 2 ryggsäckar.

Det som ska med hem är:
Mammas nylonvask
Mammas lefser (2 förpackningar)
Sara och Pelles PrisonBreak-boxar
Smink och andra toalettsaker
En jeanskjol
PLUS lite färdgodis

Om jag har tur och inte tar med hela necessären (stavning?) hem så kanske det får plats i min handväska och en påse. Kan vara ganska bra att ha med en påse också, kan man ha den som søppelpåse (sopor) sen!



Var duktig och gjorde som jag sa nyss, gick till ICA på sjölyst, det tog väl ca en halvtimme. Väl inne på ICA köpte jag en chokladkaka som ligger i min mage nu. Man måste juh jämna ut motionen med lite kalorier, annars kan man juh gå ner i vikt!! =P 

image404

Saknar den svenska chokladen asmycket! Den norska är inte alls lika god.. =(
Till helgen Marabou, då är det bara du och jag! =P

Kommentarer
Postat av: Karin

Känns det skönt att få komma hem nu då?

2007-11-07 @ 13:21:56
URL: http://nummel.blogg.se
Postat av: Sara

Ingen panik med Prisonbreak-boxarna så du vet! :)

2007-11-07 @ 22:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0